tisdag 8 december 2009

Fan, igår hände det som aldrig mer skulle hända

Jag skar mig igår.

Jag vet inte hur jag ska stoppa så det inte händer igen!
Jag är så jävla ledsen att jag gjorde det, mest för att jag svek min familj. De trodde på mig! de litade på mig, de blev så ledsna och besvikna. Mest förlåt till min syster...
Men natrexonet hjälpte!!! Jag började skära mig i benet, men det kändes konstig och ont och obehgligt. Det var en smärta som var annorlunda, en som jag inte gillade alls. Så jag testade armen, den var som vanligt. Men om jag får högre dos kanske det blir lika på armen också. Då kan jag ju inte skära mig där heller!
Jag känner mig så jävla misslyckad. Jag hade klarat mig i 148 dagar, sen föll jag. Sen vaknade draken! Och nuvet jag inte hur jag ska få honom att somna igen. Jag vet inte hur jag ska göra för att inte trilla dig i "vanan" att skära igen. Att inte behöva åka till akutet var och varannan dag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar