söndag 27 december 2009

Mellandagsrea!

Under julen har jag samlat på mig en del presentkort, så idag ska jag in till stan och se om jag kan hitta något fint på rean.
Jag har på kicks, hm och gina. Jag fick även på espresso house, så om jag blir allt för trött kan jag vila där.

Jag och mamma shoppade lite, sen fikade vi på blå dörren. Mysmysmys.
Jag fick köpt en jävla massa!
Ett par skor
Foundation
Läppglans
Två långa långärmade tröjjor (likadana men olika färg)
Två typ lååånga tröjjor med knappar hm, de var svåra att förklara xD vettefan om de är koftor eller tunikor kanske ?(likadana men olika färg)
En svart tröjja med vargtryck
En svart stickad tröjja med skelettmönster
Två par långkalsonger
Ett par gråa rutiga jeans
Två paket sminkborttagningssarvetter
ca 1000 kr. tycker det var bra gjort? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar