fredag 25 december 2009

En underbar jul

Jag hade en underbar julafton igår. Det var jättetrevligt att träffa alla igen! Ibland blev det lite för mycket men då var det bara att gå ut och ta en cigg. Jag är glad att jag har den ursäkten att lämna alla en liten stund...Jag hade många trevliga samal med många av mina släktingar, jag kände mig heller inte så annurlunda och knäpp. Eller jo det gjorde jag väl, men jag kände att dem liksom accepterar mig mer som jag är. Det kändes väldigt bra. Jag anstrände mig väldigt mycket igår för att försöka vara som man ska vara på en julafton, det gick åt mycket energi till det. Men de ansträngde sig också mot mig. Vara lite som man ska va för att jag ska känna mig.... Ja, jag vet inte hur jag ska förklara. Men det försöktes liksom från båda hållen. Och det gjorde att det blev ett väldigt bra resultat! Hur som helst var det en bra jul!
Jag fick bla annat:
Ridkängor
Väska
Presenrkort
Beag
Pyjamas
Parfym
Berlock till mitt armband
m.m
det som jag gav jag var mest nöjd med var mina egenhändigt gjorda tofflor som min mormor fick. Hon blev så rörd att hon började gråta... Det blev jobbigt men det gladde mig att hon blev så glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar