torsdag 24 december 2009

Julafton

JULAFTON!
Snart ska vi åka till min moster, där firar vi jul numera. Det blir ganska många. Jag, mamma och Elina (tre)+ mormor och morfar (två)+ min ena moster, hennes två barn och man (fyra)+ min andra moster, hennes två barn och sambo (fyra) +min gammelfarmor och min gammelfaster (två) =15 stycken.... Det är både kul och jobbigt. Man måste vara så himla trevligt och glad, och ja... Det blir bara så jobbigt ibland. Men det är jättemysigt också! Jag tycker det ska bli jättekul i kväll. Faktiskt!

Snart ska vi börja göra oss i ordning. Jag har ingen aning om vad jag ska få ikväll! Jag kommer inte ihåg vad jag önskat mig. Eller jo! En sak vet jag, Depechebiljetten! Elina får också en av mormor och morfar. Det finns ignen bättre julklapp!

God Jul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar