onsdag 16 april 2014

Ännu en ensam timme

Idag har jag röjt ordentligt på rummet, såg ut som om en bomb slagit ner här. Men jag gjorde hälften och en personal gjorde hälften. En liten kompromiss :-)
Nu har jag min ensamma timme. Wiiho! Så jävla skönt. Ska ha en i helgen också. Jag vill ha fler men de säger att vi måste ta det långsamt. Skitsnack, jag klarar mer! Men men, hellre få än inga alls. 
Idag är det verkligen tv-kväll. Bland annat Sveriges yngsta mästerkock! Det gillar jag :-D
Var en sväng på promenad i solen nu i eftermiddags. Så jävla skönt. Vill ha sommar, NU! Längtar verkligen men jag måste skaffa en bra foundation. En vattenfast, måste sminka över mitt stora ärr på magen. Det är nog det ärr jag skäms mest över. Jag brukar inte skämmas över ärren, men det ser i te klokt ut... Så jag kan känns mig lite bekvämare i bikini. 

1 kommentar: