torsdag 24 april 2014

Jodå..

Skulle egentligen träffat arbetsterapeuten idag. Skulle lagat pasta. Men det blev en liten utflykt istället. Men det är sånt som händer. Så imorgon ska jag träffa henne, men jag tror inte jag ska laga mat. Tror det blir en intervju men jag vet inte vad det ska vara om. 

Imorgon är det netto :-) yeay, alltid lika kul. 
Hoppas jag fyndar nåt riktigt roligt. Det gör man ju där ibland. Behöver svarta leggings, det har de nog förhoppningsvis. Lite hygienprylar skulle sitta fint också. 

Annars känns det bra. Jag mår bra idag, och det blir tv hela kvällen. :-) 
Längtar så jäkla mycket till min permission som är nästa torsdag. Men först måste jag till stan. Eller rättare sagt Grand samarkand. Måste ju köpa en present till syster min. 
Hoppas på en fika på stan också. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar