onsdag 30 april 2014

En liten olycka

Igår efter utevistelsen på Grand samarkand hände det en liten incident. När jag kommit in till avdelningen kände jag att jag hade något i fickan. Det var en tändare... Så det hände en liten olycka. 
Ångrade det jag gjort nästan på en gång! La om det.
Sen idag åkte jag till CLV. Fick träffa fyra olika läkare, alla med olika bud. Men det slutade med antibiotika och sen komma tillbaka efter några dagar.

Idag hade jag mina första två ensamma timmar. Det gick bra men jag fick inte den sista halvtimmen typ eftersom vi åkte iväg. Men det gick i alla fall jättebra att vara själv. 

Nu är det snart den STORA dagen! Imorgon ska jag gå upp vid sju och börja göra mig iordning. Måste ju göra mig lite fin känner jag ;-) längtar så otroligt mycket! 
Ska krama om min familj så de nästan smulas sönder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar