fredag 25 april 2014

Äntligen helg

Det blev ingen träff med arbetsterapeuten. Men det var bara bra. Jag har träffat både socionomen och special pedagogen från skolan. Skit tråkigt test med skolan. Både läsförståelse, hörförståelse och hur jag läste högt. Men det tog bara ca en halv timme, det kunde jag stå ut i. Vi ska ses igen om en vecka.
Fan, hoppas det räcker snart. Vill bara bli klar med denna jobbiga utredning! Men jag tror jag har gjort mer än vad det är kvar.

Var på netto i förmiddags. Köpte lite roliga saker och standardsaken pepsi så klart. Två filmer, Titanic och Alice i underlandet. 
Nu har de bestämt att nästa vecka på mina ensamma timmar blir det inte bara en timme åt gången, utan två! Och så ska jag till Grand samarkand på tisdag och köpa lite presenter till Elina.
Ikväll blir det en riktigt slapparkväll framför tv:n. :-) har en ensam timme nu i eftermiddag också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar