lördag 5 april 2014

Vilken utflykt!

Idag var min farfar, farmor och pappa här och de hade med sig både Ebba och Ester! Vi åkte till ett naturreservat som heter hissö. Jag och en personal åkte i en egen bil. Personalen får inte åka i anhörigas bilar. Men vi åkte dit, det var typ 10-15 minuter bort. Vi vandrade där i skogen och hittade sen en fin plats vid vattnet som vi satte oss och fikade. Jag hade bakat chokladmuffins med chokladbitar och vi hade med oss kaffe. Det var verkligen vackert där. Vi var där i ca 2 timmar. Och det var två underbara timmar! Det var så roligt att träffa farmor och farfar ute! Inte sitta i det där besöksrummen. Det blir så tråkig miljö. Ebba och Ester hade kul bland alla löv i alla fall. Och att träffa ebbisen, det var så mysigt!

Efteråt åkte jag och personalen som var med till Coop för jag behövde handla. Jag köpte pepsi men jag såg att påskmusten hade kommit! Älskar påskmust/julmust så jag var ju tvungen att köpa en flaska ;-) sen hittade jag vanilj/caramell te! Det var skitgott! 
Ikväll blir det slapparkväll. Blev ganska trött efter utflykten, vi vandrade ju runt ganska länge. 
Jag vill åka till simhallen och bada! Har varit och simmat med personal förut. Föreslog det, så vi får se vad det blir med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar