tisdag 8 april 2014

Datortest

Idag var det dags för utredning (igen). Det var väldigt drygt idag. Det var en hel del minnestester. Och ett test på datorn. Jag skulle trycka på musen varje gång en etta visades och när en röst sa "one". Det visades ettor och tvåor hela tiden så det var väldigt krävande. Det höll fan på en hel jävla kvart! Skitjobbigt att koncentrera sig så extremt så länge. 

Idag är det pissväder så jag vill fan inte gå ut på promenad. Imorgon får vi inte gå ut på eftermiddagen. Det är invigning av den nya ingången. Så det kommer vara lite media och sånt så av sekretess ska vi inte gå ut då. Det var vad personalen trodde anledningen var i alla fall. 

Det är lite oklart än så länge när behandlingsresan blir av. Det måste ju finnas personal till det. Men jag hoppas verkligen att det blir snart. Jag har inte varit i Varberg på evigheter ju! Säkert sen i juni eller nåt sånt. Funderar på att kanske åka till magasinet där mina möbler och grejer är, hämta lite filmer kanske. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar