lördag 12 april 2014

Första timmen

Idag har jag varit ensam i en timme. Det kändes sjukt konstigt, det var typ 10 månader sen jag var det sist! Men det kändes assbra! Självklart kom det massa tankar att jag skulle passa på att skada mig för att ta chansen. För att jag skulle passa på när jag väl var jag väl var själv. Men jag kumde stå emot. Jag vill verkligen inte skada mig. Men det kändes jättekonstigt att gå runt på avdelningen utan att ha en svans! Konstigt men kul :-D
Man tar så mycket för givet. En timme ensam, det är väl inget konstigt. Eller en promenad i solen med hunden. Att få göra sina behov på toa i fred! Men det är först när man blir av med grejerna som man verkligen inser hur mycket det betyder egentligen.
Men nu har jag varit ensam för första gången, och förhoppningsvis blir det fler och fler timmar om allt går bra! 

Fan,det var verkligen hur skönt som helst!


1 kommentar:

  1. Åh vad bra gjort och hanterat av dig! Glad för din skull och över att det kändes bra. Heja!

    SvaraRadera