måndag 7 april 2014

Lättare idag

Igår var jag ute två gånger på promenad! Det var så sjukt skönt, men så jävla krångligt att ta sig både ut och in! Det är ju som en jäkla flygplats, om ändå inte värre... 

Idag har jag fortsatt med utredningen med psykologen. Men det var lättare idag. Jag var förberedd på att det skulle bli jobbigt och därför var det lättare än förra gången. Men vi ska fortsätta imorgon igen. Intensivt med nu har jag kommit fram till att tro på dem som vet. Att verkligen hoppas att detta kan hjälpa mig. 
Jag ska få vara själv en timme i veckan till och börja med. Hade hoppats på en timme varje dag. Men men.. Hellre det säkra före det osäkra. Sen efter typ två veckor ska vi utöka mer och mer. 

Vill på behandlingsresa i maj, de ska kolla upp om det datum jag vill (2/5) eller om vi måste ta ett annat datum. Hoppas det går. Då ska jag fira min älskade lillasyster som fyller tjugo den 20 april. Hon blir stor och får gå på systemet ;-) tiden går så sjukt fort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar