måndag 28 april 2014

Yeay, ingen matlagning

Idag har jag varit slöööö.. Vilade enda till lunchen. Sen var det dax att gå upp tyckte jag. 
Jag hade sån jävla tur. Jag skulle lagat mat med arbetsterapeuten idag ju. Kände inte för det för fem öre. Men hon var sjuk så jag slapp ;-) men det blev ju bara uppskjutet så jag slipper inte undan. 

Tog mig i kragen och både duschade och städade idag. Yeay för mig. Såg ut som ett krig i rummet. 
Pallade inte att dammsuga men jag plockade i alla fall undan så nu ser man i alla fall golvet ;-)

Imorgon blir det shopping till syster. Men det jag köper får jag inte ta med in till avdelningen. Men de har skåp däruppe i säk som man kan låsa in grejer i, t ex sådant man inte får in. De är så jävla petiga när det gäller att få in saker. Så de lägger jag där och bara hämtar på torsdags morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar