måndag 21 april 2014

Bio

Idag ska jag och en av tjejerna här gå på bio! Personal också förstås. Men det ska bli jättekul. Den börjar 17.30 så vi sticker härifrån vid halv fem. Vi ska se "Noah", en äventyrsfilm, men den verkar bra. Skönt att komma bort från avdelningen lite senare. Alla (nästan) aktiviteter sker oftast på dagen för att det inte finns personal på kvällstid. :-)

Pratade en snabbis med läkaren idag. Jag fick permission när jag är i Varberg den 1/5. Personalen ska befinna sig i stan men jag får vara själv med familjen och fira Elina som fyllde tjugo igår, utan någon skummis som sitter med. Jag menar, kul att fika och fira henne med en eller två spioner med oss. Det ska bli jättekul, jag har inte haft perm på hur jävla länge som helst. :-D 

1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig som kämpar på!! Vi är många som tror på dig Julia.

    SvaraRadera