lördag 19 april 2014

Glad påsk!

Nu har jag kollat på fyra av de tio filmerna jag köpte på outleten på hemmakväll. Några bra, några assdåliga! Men hungerspelen är så sjukt bra. Håller på att "läsa" bok två. Lyssna på den, hade tänkt läsa den innan jag ser den andra filmen. 

Har haft en ensam timme idag. Det gick bra. Kunde prata i telefon utan att nån sitter och tjuvlyssnar! Men jag gjorde inget särskilt. Kollade lite på tv. Vi ska planera in nästa veckas ensamma timmar i morgon. 
Har suttit ute i solen och haft det skönt nu på eftermiddagen. 
Det var påskbuffé nu på kvällen. De hade dukat långbord och kört ut all mat i korridoren där vi satt. Kände mig så jävla dum, att bara sitta och glo med min dricka. Sen att sitta och bara titta, det kändes verkligen dum! 
Tänkte tillbringa kvällen framför tv :-) filmtajm, kanske är nån bra på tv. 

Fick ett påskkort av mammi. En liten påskhund <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar