fredag 18 april 2014

Lååååångfredag med mammi

Idag var jag på netto. Jag köpte lite påskpresenter till lite trevligt folk. Hittade en godispizza, så jag köpte en till syster och hennes pojkvän. Köpte ett litet påskägg till mammi också. Och en jävla massa pepsi.

Sen träffade jag mammi utanför grindarna efter lunchen. Med en personal med mig. Vi gick in till stan, vilken var öppen idag. Det trodde jag inte! Men vi gick till espressohouse, som är mitt favvocafe, och fikade. Varm chocklad, yum yum. Tog en te också, lite pinsamt, jag tog sånna små sockerpåsar och jag gillar ubersött när jag dricker te. Behövde typ 15-20 sånna påsar xD Satt där ett tag och sen gick vi lite i affärer. Det regnade så jag köpte en genomskilljnigt paraply med mustascher på. 40 kr på tiger. 
Gick till hemmakväll för att köpa tuggummi och såg att de hade utförsäljning på filmer. 10 för 100 kr, så jag köpte tio, några riktigt bra. Köpte typ ett kilo tuggummi ;-) så ikväll blir det filmmys. 
Sen vandrade vi tillbaka. 
Tack mammi för en toppeneftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar