tisdag 30 december 2014

Äckelkänslor

Igår var en riktig skitkväll. Jag fick såna fruktansvärda äckelkänslor. Och de sitter fortfarande kvar, inte lika starka som igår. Men ganska starka ändå. Igår kom tankarna på att skada mig! Men jag lyckades ändå att inte göra det. Så det är bra! Mycket bra....
" du förtjänar inte att äta ditt jävla mos. Du är vidrig..! Äckel äckel äckel äckel fetto fetto fetto!!! ". Det spelades upp om och om igen i mitt huvud. Jag fick sån jävla ångest. Den kom som i vågor, i attacker. Precis när ena vågen med ångest försvunnit kom en ny våg och sen en ny osv. Nej, igår var lätt den svåraste kvällen på väldigt länge.
Jag slängde allt mos jag hade sen på kvällen.  
Jag tog en dusch igår. Det kan ha varit det som utlöste det hela. Jag tror det... 
Igår var planen att jag skulle gå till stan och köpa mer mos och smör idag. Inte för att mitt var slut men jag gillar att ha det hemma. 
jag och en personal gick till stan och jag köpte tuggummi i stället. Vi gick till Hemköp. Gick runt och letade efter något annat att äta i stället för mos, men jag hittade inget. Hade tänkt köpa sockerfri varm choklad men de hade inte den jag var ute efter. Kanske om jag tar en paus från moset i några dagar kan jag äta det igen? Får se hur det blir.  
Köpte även en patron till sodastreamen. Så nu har jag alltid en i reserv. Men den kostade bara 100 kr. Konstigt för när man "pantar" den gamla kostar en ny 69 kr. Och jag gjorde inte det. Så det var billigt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar