tisdag 2 december 2014

Lite planering

Jag haft ett kort läkarsamtal idag. Mest för att planera min permission nu i helgen.
Jag ska åka till Varberg med tåg på fredag. Personalen följer mig till stationen. Mitt tåg går 13 och jag vill vara ute i god tid. Hatar att vara stressad! Så jag hoppas väl att vara på stationen senast 20 i ett. 
Sen i Varberg så möter min älskade syster mig på stationen och vi får lite tid tillsammans själva. Det var ganska länge sen det bara var hon och jag. 
Sover i Varberg och sen åker vi tillsammans mot Köpenhamn på lördag :-)
Blir sen mött på söndag igen.

Det var en sak som läkaren sa som jag tyckte var lite konstigt. Han sa att han tycker att jag ska ha vitaminer men att jag då måste köpa dem själv. Det var för att det inte räknas som läkemedel om jag fattade det rätt. Det låter ju skumt. 
Jag tänker i alla fall inte köpa några vitaminer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar