söndag 7 december 2014

Köpenhamn

Jag har haft en toppenhelg, verkligen!

Jag åkte hem på fredagen jag träffade min syster på stationen så vi var ensamma hemma hela eftermiddagen. Tills mammi kom hem. Så roligt att träffa henne ensam. 
vi hade lite firande av mig. och vi kollade på Idolfinalen. Och av mollie och Lisa så tyckte jag det var rätt som vann! 

Vi åkte till Köpenhamn igår med tåg. Där träffade vi mormor och morfar på hotellet. Vi gick runt lite i Köpenhamn på Ströget. Sen på hotellet firade vi mig lite grann. Jag har fått många fina presenter. 
Lite blandade grejer. Macbook skal, klocka (hungergames), lite kläder, body shop grejer 
Sen gick vi till Tivoli. Det var mycket folk så vi köpte inga åkband. Men vi åkte bara två saker så det lönade sig att köpa kuponger. 
Men en av de vi åkte, det var den absolut häftigaste och roligaste jag någonsin åkt! Det var tvåa flygplan som tog fyra personer åk gången. Så kön tog väldigt lång tid. Men det var det verkligen värt! Flygplanen var på två långa pinnar som snurrade som in i helvete, fort fort fort. Uppochner och runt runt runt. Det gick så snabbt att man inte hade behöft bälte för man tryckte in i sätet pga farten. Det gick så fort att det var svårt att andas. Men åh, så grym.
Sen gick vi och åt. Eller dom gjorde för jag nöjde mig med Cola. 
Det var en väldigt trevlig helg, 


Men nu är jag tillbaka på avdelningen. Och det känns ganska skönt, det har varit väldigt intensivt.
Men underbart att vara tillsammans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar