onsdag 10 december 2014

Möte

Igår var det min födelsedag!
Pappi, farmor och farfar här på kvällen och firade mig. 
Vi gick ner på stan och vi skulle hitta något mysigt café. Men det var stängt typ överallt. Vi var nere på stan efter sex. Men vi hittade espressohouse. Jag gillar deras chai latte mycket ! Dock proppfullt med folk men vi lyckades få ett bord. 
Jag fick lite presenter också. Halsband och pyjamas.
Men så klart fick jag inte in halsbandet. Knäppskallar, man får ha bandage och strumpbyxor men inte snören och kedjor! Så dumt.


Idag har det varit möte. Mammi kom lite tidigare och vi åkte till Ica maxi. 
Sen var det möte och pappi kom också. Själv var jag inte med. Vi får se hur det kommer se ut i framtiden. Förhoppningsvis börjar jag sakta slussat ut i januari. 
Men jag ska hem en del framöver. 
Jag ska hem fredag till söndag nu i helgen. Sen ska jag på långperm 22/12-27/12. Aka bland annat till Stockholm !

Jag blir så trött på läkaren. Hon kom in innan idag och började tjata om att jag måste duscha. Det ska väl hon ge fan i!! Jag fick skaka hand på att jag ska duscha minst en gång denna veckan. 
Jag duschar väl när jag kan/vill. Men ja, jag hade tänkt duscha innan helgen. 

1 kommentar: