torsdag 25 december 2014

På väg hem igen

Då sitter man på tåget hem från Stockholm! Vi har haft det helt fantastiskt här! Jav fattat inte hur jag har klarat mig så många år utan alla här uppe. 
Igår var vi först hos morfars mamma och hälsade på. Det var trevligt men hon hör dästå dåligt och jag har därför svårt att prata med henne.
Sen åkte vi vidare. Till resten av släkten. 
Det gick jättebra! Jag åt mos med de andra och jag orkade hela kvällen utan problem. Fick väldigt många fina julklappar. Presentkort, portabel dvd, kläder, filmer m.m. 
Tillsammans hade vi nu flera extra påsar med oss hem. 
Men det var verkligen superkul att träffa alla där uppe! Det var ju så himla länge sem! 
Får verkligen hoppas att vi ses snart igen!

Och på kvällen snöade det! Det är våran första snö! hoppas det är lika fint väder i Varberg! 
Och ikväll ska jag vidare till pappi, ska dit i kväll och stanna till den 27/12. Men vi är inte hemma föräns typ 5. 

Tror vi kommer ha det mysigt och trevligt tillsammans. Jag vill till stan, det är ju rrea och jag har väldigt mycket på hm, presentkort alltså. Vet inte pm jag pallar i och för sig. 

Men ja gör stolt över migsjälv som klarade Stockholm så bra! 

3 kommentarer:

  1. Skönt att du kommit så långt och har haft en bra jul! Har följt din blogg länge. Kul att det går så bra nu för dig! Kram!

    SvaraRadera
  2. Underbart. Du är så bra på så många sätt. Kram

    SvaraRadera
  3. ps:Finns det något sätt som man bara kan skriva sin mailadress och ett namn? Jag har inte google,aim och vill inte ge ut min bloggadress.

    SvaraRadera