måndag 1 december 2014

Inte på topp

Tillbaka på avdelningen. Jag kom tillbaka igår typ två. 
Jag hade förväntat mig att det skulle kännas lite tungt, men det var inte så jobbigt att komma tillbaka faktiskt. 
Jag och pappi kollade på "en oväntad vänskap". Fan vad den bra. En fransk film. Rekommenderar den starkt!

Jag är väl inte på topp idag. 
Mycket jobbiga tankar från min dumma hjärna.
Men jag försöker tränga undan det jobbiga. Måste fokusera på något. Ska ligga och titta på film resten av dagen hade jag tänkt. Har redan gjort det hittills idag. 
Men det är hanterbart i alla fall. 
Men jag är inte rädd att jag ska skada mig, inte idag. 
Jag tänker inte en dum hjärna förstöra för mig nu! 

I helgen ska jag till Köpenhamn. Jag, mammi, syster och mormor och morfar. Vi ska fira min födelsedag. Vi ska gå på tivolis julmarknad. Det ska bli jättekul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar