söndag 28 december 2014

Snön liggen tjock på gator och torg

Då har snön kommit! ÄNTLIGEN! Hoppas bara den stannar nu. Hade tänkt åka pulka, vet dock inte när. Det är lite svårt när man är på en avdelning. Kanske att jag hinner när jag kommer hem nästa gång. Det är ju så sjukt kul. Och skridskor har jag inte åkt på flera år. Jag tycker det är skitkul det med. 

Igår körde pappi mig tillbaka. Var tillbaka efte lunch. 
Vi börjar planera inför nästa perm. Det blir efter nyår. Typ 1-3 eller 2-4. Vi har inte riktigt bestämt än. Vill på rean såklart. Nu när jag har så mycket presentkort. 
Och så fort jag packat upp allt bäddade jag sängen med mina nya sängkläder och min nya filt. Det blir så mycket hemtrevligare så! det är så skönt att man får ha egna sängkläder och egna filtar. Det fick man inte i Växjö. Brandrisken sa de. 

Nu har jag börjat titta på en ny serie, glee. Jag fick den av Elina i julklapp. Den är jättebra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar