lördag 13 december 2014

Hundbajs

Idag har jag handlat lite till Ebbisen. Jag letade fram hennes kofta, rosa och fin. Sen tog jag med den som mått när vi åkte för att köpa hennes nya kappa. Jag hittade en på rusta för 99 kr! Det är ju hur billigt som helst. Men sen åkte vi ändå till djuraffären. Jag skulle kolla på reflexer och lampor. Hittade både ett feflexhalsband och en blinkande lampa att sätta i halsbandet. 
Jag trodde hon skulle ha svårt för kappan. Men hon hade inga problem med den när vi var ute. Hon gick som hon brukar. Kanske inte skulle behövt den nu men jag ville se hur hon tyckte. 
Förhoppningsvis kommer den värma henne när det är för kallt :-)

Det var så jävla äcklig! När jag och mammi var ute med henne tappade jag kopplet. Och hon gick in i lite högt gräs. När jag sträckte mig för att ta tag i det körde jag ner fingret i en hög med hundbajs! så vidrigt!!! Mådde fan illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar