lördag 20 december 2014

Shopping

Ja, idag har det blivit lite julklappar. Mammi hämtade mig typ 10.
Vi har varit på flygstaden och där hittade jag till alla jag skulle köpa till. Köpte även en termomugg i plast. En liten, perfekt till mitt mos! Köpte fint papper och fina snören. Jag gillar att göra fina paket. Lite pyssel. Vi åt även på max. Jag älskar deras cheddar dip, den är varm.  Yum yum.
Nr vi kom tillbaka till avdelningen satte vi oss och slog in paket. 

Så nu på måndag bär det av hemåt igen. Vi ska fira jul tillsammans i Stockholm med familjen som bor där. Jag har ju inte varit i Stockholm på ca 4-5 år så det ska bli jättekul.
Vi ska åka tåg från Varberg strax efter sju på tisdag. Jag gillar verkligen att åka tåg. Speciellt de som åker lite längre. Tycker det är mysigt och rogivande. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar