tisdag 24 februari 2015

20

Dagarna går, sakta men säkert förbi.
Nu är det bara 20 dagar kvar till jag flyttar till ekis. Hade hoppats få någon form av information om framtiden idag. Hur det blir med kommande permissioner och så. Hoppas på att få åka dit åtminstone en gång till innan flytten. 

Och i morgon ska jag fixa naglarna. Det var ett tag sen, de är riktigt långa nu och det är en stor spricka i en av dem. Tror jag ska ha svart och silvrigt glitter denna gång.det har jag aldrig haft innan. Det blir nog snyggt. Kommer ha med en personal för jag vågar inte gå själv dit. Har lite svårt att förstå, de kan inte så bra svenska där. 
Sen hade jag tänkt att stanna kvar i stan och käka lunch med pappi. Det har dock inte blivit godkänt än men det är nog inget problem med det.

Sen bär det av till Varberg igen på fredag. Jag och mammi ska gå på bio och sen blir det Göteborg på lördag. Ska stanna hemma till måndag om jag får som jag vill ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar