fredag 27 februari 2015

Mors bak luktar

Återigen är man på perm. 
Vi hade möte idag. Det var mycket folk, men det gav väl inget direkt. Jag och personal och läkare åkte tillsammans till vbg. Mamma och pappa var med också. Alla var som sagt chockade över det som hänt med Ekis. Men vi har läst IVOs rapport. 27 sidor om allt som gjorde att det lades ner! En hel del kan jag säga!

Jag och mammi åkte och handlade och jag köpte allt jag behöver till Elliot. Hö, halm, spån, mat, sele m.m. Så nu är han varmt välkommen. Nästa fredag hämtar vi honom! ÄNTLIGEN!!

Jag och mamma bestämde om att muntra upp oss med lite bakning. Köpte en jävla massa ingredienser. Så hittills har vi bakat typ brownies med jordnötssmör och nötkross, chokladciggarer och maräng och mördegskakor. Som sagt, mors bak luktar!! 

Och i morgon bär det av till Göteborg! yeay! Blir till att gå upp tidigt. Redan klockan sju. Ingen sovmorgon här inte, ska vara på stationen strax efter åtta.

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt med flytten, Julia. Men som du skrev stängs det ju av en anledning så det var kanske bäst så. Jag tror på dig!

    Och bakning låter sjukt gott ;)
    Kram

    SvaraRadera