söndag 1 februari 2015

Ett hjärta

Då var man tillbaka på 19 igen.
Efter en lång permission! Men allt har gått bra
Idag har jag och mamma tagit en härlig, lång morgonpromenad med Ebba. Bra start på dagen. Sen har vi bakat nutellakakor. Yum yum!

Igår var jag och pappa inne i stan. Jag såg på Facebook att hemmakväll hade 50% på ALLT! i hela Sverige. Det fick jag ju inte bara missa!!! så vi åkte dit. Hittade tre boxar. Desperate 1 o 2 och McLeods döttrar hela samlingsboxen med alla avsnitt. Jag hade redan desperate men det saknades en massa skivor i både 1 och 2. Yeay för det. 

På tåget tillbaka kom konduktören och kollade på min biljett och som vanligt ritade han på den. De brukar oftast bara vara ett kladdstreck. Men när jag fick biljetten hade han ritat ett hjärta på den. Alltid trevligt med glada och vänliga människor :-)
Ikväll blir det film för att sen se veckofinalen av farmen. Det är ett måste! 
Och sen får jag hoppas på att det bestäms nåt om Ekis i början på nästa vecka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar