onsdag 11 februari 2015

Lunchat

Idag har jag varit på stan. Jag träffade pappi och vi gick och fikade på espresso house. 
Jag gick ner själv. Och det gick bra. Trevligt att käka på stan. Eller Käka och käka, dricka chai latte. 
Sen gick jag lite i affärer och jag köpte en liten present till syster min. En alla hjärtans dag grej.
Pappa sa en grej som jag inte tänkt på. Vi hämtade ju tv och dvd i magasinet. Men vi tänkte inte på att jag behöver kontrollerna så klart! Så nu måste vi åka dit, IGEN! Så jävla onödigt. Tvn är ju värdelös utan dosa! 

Och i morgon är det möte i Varberg. Så vi åker en liten bunt härifrån. Mina föräldrar ska också vara med. Måste upp tidigt. Vi ska vara på vpm 8.30. Det betyder att vi måste åka 7.30! 

Sen efter mötet stannar jag kvar i Varberg. Jag ska vara själv på torsdagen för mammi jobbar. Tänkte laga en god middag till henne. Sen på fredagen kommer min syster ner från Göteborg och vi ska umgås bara hon och jag. Det var ett tag sen det bara var vi!  

Sen ska jag vara hemma till söndag eftermiddag. Hemma mycket nu. Måste ju passa på lite innan flytten till Virserum! då kommer det vara ca 3.5 timmar hem. 
Men Gud vad jag längtar till 16 mars. Det är ju planerat en perm till Ekis nästa vecka. Men jag känner att jag vill dit lite till innan flytten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar