måndag 9 februari 2015

Datum

Jag har varit på vpm idag! Jag som var så jävla rädd och orolig inför vad de skulle säga. Men det var bra besked! Jag ska flytta in på Ekis den 16 mars! bara en månad kvar. Först när jag hörde datumet tyckte jag att det var jättelångt kvar. Men sen bara efter några minuter insåg jag att det är lite mer än en månad. Och jag har varit på 19 i flera månader nu och det har gått jättefort. Men visst hade jag velat flytta närmare tiden men det är som det är. Finns inte mycket att göra åt den saken. 
Jag hade liksom förväntat mig att Ekis skulle ha backat och inte ville ta emot mig. Så jag blev positivt överraskad. Men nu vet jag när jag flyttar i alla fall. Börjar räkna ner dagarna. 

Jag ska på två nätters perm dit ganska snart. 
Och på torsdag är det möte i vbg. Så då blir det en liten bonustur dit. För att sen på fredag åka till Varberg för permission. 

Jag var hemma själv i dag på morgonen. Planen var att jag skulle gå en långsväng med Ebba men jag blev så rädd att komma försent till vpm så det blev en lite kortare runda. 
Jag kom i god tid och efter samtalet hann jag på mindre än en timme gå ner till stan, handla och sen gå till stationen och köpa biljett! Yeay, och jag var inte ens stressad. 
Men tågresan gick bra och jag blev hämtad vid stationen av 19. 

1 kommentar:

  1. Jag blir så glad när jag läser att det går bra för dig! Fortsätt precis som du gör så kommer det gå jättebra för dig i framtiden. Varma hälsningar från Växjö.

    SvaraRadera