tisdag 3 februari 2015

Ensam!

Idag har jag gjort något som jag längtat efter så jävla länge. I flera år!
Jag har varit på stan, själv!
Igår frågade jag om jag skulle kunna få gå på en liten perm på stan själv. Och idag kom läkaren in och pratade med mig. 
Och jag fick det!
Så idag gick jag ner till stan. Jag gick och fikade. Låter kanske tråkigt att fika ensam. Men att vara ensam är något jag lärt mig uppskatta genom åren. Så jag gick till mitt favvo café, espresso house så klart.

Sen strosade jag bara runt och vandrade sedan tillbaka. Jag var ute i ca 2 timmar. Alldeles lagom. Och jag vågade till och med fråga en personal på Åhléns om jag kunde få koden till toaletten! Yeay för mig!
Men backen ner till stan är så lång. Ditvägen är ju inga problem hehe men när man ska upp för den långa backen, jävlar vad det märks att man är otränad! 

Har tyvärr inte hört något mer om Ekis. De skulle höras nu i veckan. Antar att de höra av på fredag. Brukar alltid ha otur när det gäller sånt.
Men jag ska i alla fall till Varberg i helgen. Då ska jag titta på en bur till Elliot. Längtar så efter honom! Vill va med honom och gosa hela dagarna! Sötnosen!!

Har varit ute på en kvällsrunda också. Passade på att gå förbi kiosken och köpa tidningar. Lite skvaller och skit ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar