lördag 21 februari 2015

Mello

Jag är i Varberg nu. Jag kom hit i torsdags. 19 hämtade mig på Ekis typ lunch i torsdags. Resan till Varberg är lång. Det tog ca 4 timmar att köra. Men de var snälla och körde mig till Varberg sen körde de vidare till Halmstad. 
Men jag är nöjd, jävligt nöjd, med min permission på Ekis. Allt gick jättebra. Jag hoppas att jag kan få åka dit en gång till innan flytten. Har en del grejer som behöver komma dit innan jag flyttar den 16 mars. Det viktigaste är Elliots bur som nu kommit. Jag och mamma var och hämtade den igår. Paketet var gigantiskt! Vi var tvungna att bära båda två och fick verkligen knö in det i bilen. Men jag behöver få det till Ekis så jag kan bygga ihop den innan Elliot kommer. Sen är det lite andra kartongen och skit. Bättre att dela upp lasset lite för jag tror inte allt kan fä plats i en liten bil. 

Och ikväll ska jag till pappi och sova där till i morgon. Ska ta tåget som går 13.19 i morgon.
Men ikväll blir det melodifestivalen. Yeay. 
Vet inte hur nästa vecka ser ut än. Hur det ska bli med permissioner. Det jag vet är att jag måste hem till helgen. Då ska jag på Göteborg horseshow!! Yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar