söndag 8 februari 2015

Tre månader

Idag har jag varit helt fri från självskador i tre hela månader! Jag har inte gjort nånting på 92 dagar! Inte ens nåt litet. Jag är stolt över migsjälv! Nu har jag bara ett sår på kroppen kvar. Det är lite surt. Att ha ett sår kvar efter något jag gjorde för väldigt länge sen. Längtar så till jag är helt och hållet plåsterfri! 
Nästa mål: 100 dagar!

Igår var jag hos min farmor och farfar. Vi hade ett litet kalas för farfar som fyller år. 
Det var trevligt. Och jag var där i ganska många timmar. :-)
Jag mötte pappa på stationen som jag gick till och vi blev hämtade av min faster.


 Jag ville prova mina nya promenadskor jag köpte igår. Ett par riktigt bra skor för utomhusbruk. 470 kr! 
Sen hade jag presentkort på hm så jag och mamma gick dit. Jag köpte ett par hängselbyxor. Men de var en ganska tajt modell. Skitsnygga! 

Och imorgon är det alltså vpm kl 11. Ser både fram emot det och inte. Tänk om hon säger nåt jag inte vill höra?
Jag tror jag kommer ta tåget som går efter ett. Jag tror inte jag hinner med det som går vid tjugo över tolv. 

I kväll blir det veckofinal på farmen. Typ världens roligaste tv program just nu. 
Idag har jag och mamma även varit i mitt magasin. Vi lämnade lite saker som inte ska med till ekis och hämtade lite som ska med. Min tv bland annat. Hade glömt hur stor den var! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar