lördag 2 maj 2015

Flyttlasset

Då var flyttningen gjord! 
Jag och pappi åkte och hämtade släpet i morse. Sen dess har jag slitit och jobbat jävligt hårt för att vara mig. Vi bar och bar, sen fick pappi stänga släpet ned våld för det var så fullt, 
Vi tömde hela magasinet. Men kärran var PROPPFULL. Pappi fick köra ett litet lass till också.
Sen åkte vi till gasellen. Där mötte farmor oss för att hjälpa till att packa upp. Det var så sjukt mycket prylar. Men vi fick i ordning alla möbler. Nu återstår det bara att tvätta allt och fixa ordning och göra det rent och snyggt. Jag tycker vi lyckades ned möbleringen bra.
Detta kommer bli skitbra!! Det var lite pinsamt att ha så mycket grejer bara. Och när vi kom satt alla i köket och åt. Vi bar tusen kartonger och påsar. Men det kommer bli så fnt i lägenheten.
Längtar verkligen efter att bo där på riktigt! Men nu är det för tusan inte långt kvar,
Trött är jag minsann!

Nu tänker jag bara ta det lugnt och kolla på greys som nu kommit till via play!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar