måndag 12 oktober 2015

Arg på migsjälv

Var i skolan i morse (såklart). Fick tillbaka förra veckans prov i engelskan. 
Och Jag är så arg på migsjälv, besviken på migsjälv! Jag tyckte ju det kändes så bra efteråt i torsdags. Men vad fel jag hade. Jag fick D! Inte bra...! Inte alls....
Har hela tiden sen jag började plugga har jag sagt att jag blir glad bara jag blir godkänd. Och det är ju sant! Mitt mål är ju att få behörighet till högskola. Men fan, det är ju kul om man för lite hyfsade betyg. Och D är inte ens hyffsat! Bara två snäpp över icke godkänt.. Jag kunde gjort bättre... :-( eller kunde jag?? Det kändes som om jag gjorde mitt bästa... Hade ju pluggat som ett jävla ass inför det.

Och hur kommer det gå på matteprovet? Det kändes ju också jättebra efteråt. Kan inte lita på min magkänsla längre. 
Hade jag fått C på provet hade jag blivit jättenöjd. Men D... Nej!

Igår var vi i Halmstad igen, jag och mammi. Var ju tvugna eftersom chapsen inte passade. Så jag provade i princip alla modeller. Men ALLA jag provade var för långa. Så jag fick ta minsta vuxenstorleken, hon i affären sa att de brukar bli lite kortare efter ett tag. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar