fredag 30 oktober 2015

Tavla

Hade matteprov idag. Jag har pluggat och pluggat men det har liksom inte gått in. Det är som om min hjärna är full.... Svarade inte på alla frågor och är ganska övertygad över att de jag svarade på är fel. Jag bryter ihop om jag inte får godkänt !!! 

Sen gick jag till öppenvården.  Jag skulle till arbetsterapeuten. Jag hämtade en planeringstavla med alla veckans dagar.
Jag "beställde" den för flera månader sen. Samtidigt som västen som jag fått för länge sen.
Jag tycker det är jättebra att man kan få olika hjälpmedel om man behöver det!
Nu måste jag köpa en penna förstås. 
I helgen är det dagridläger lör-sön. 9-15. Det ingår liksom på kursen. 
Vill verkligen inte gå på det. Bara tanken på det ger mig ont i magen ..
Ska fundera, så at jag verkligen tar rätt beslut, kanske att jag ångrar mig och så är det försent.
Kan ju åka dit i morgon och sedan åka hem om det är jobbigt...
Jaja, det blir säkert bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar