torsdag 15 oktober 2015

Grattis pappa 50 år!

Idag fyller min älskade och underbara pappi 50 år! Oj oj oj..!
Så vi har haft ett stort kalas i kväll. Det bjöds på god mat och trevligt sällskap!
Det var mycket folk. Hans syskon och mor och far, vänner, jag och syster m.f!

Jag hade bakat efterrätten. Key lime pie och banana cream pie. Älskar ju att baka! :-):-) tog många  timmar i köket alltså!
Yum yum och farmor hade fixat den fina maten! 
Han fick ett presentkort på ticnet av mig, syster och Maja och Linnea. Så nu kan han hitta på lite roliga saker framöver!
Han fixade inte denna festen själv. Men jag tror att han uppskattade den och hade en trevlig kväll! 

Känns galet att ens pappi har blivit så "gammal". Men 50 är ju ingen ålder ;-).
Grattis grattis! 

Finns ingen bättre pappi i hela världen!! Älskar honom så oändligt mycket! 

Och imorgon är det sjukhuset som gäller. Är så sjukt nervös alltså. Fasta från midnatt och ingen rökning. Tufft imorgon bitti. Men jag ska va där 09.30 så jag tänker inte gå upp så långt innan det. Då blir det bara jobbigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar