lördag 3 oktober 2015

Ojsan!!

Vill bara säga förlåt! 
Till Växjö rättspsyk!
Jag skäms ;-) 
Ända sen jag åkte från rättspsyk för nästan ett år sen har jag gått runt och varit tjurig och sur för att de tappat bort, kanske slängt alla mina kläder och skor jag glömt där. 
Då och då har jag varit riktigt sur för jag hade väldigt fina skor och kläder där i de lådor som var borta.
Idag säger min mammi att hon hittat lådor i förrådet hon har i källaren (hennes förråd är PROPPFULLT med grejer).Vi gick sedan ner och tittade i dem. Och gissa vad??? Det var de två lådorna som jag saknat!!! Ett år senare ;-)
Lite skumt dock att vi inte hittat dem förut då vi letat efter andra saker där.  
Omg, blev så glad. En jävla massa prylar som jag älskar! Skor, kläder, prylar!! 
Så, förlåt förlåt!! 
Trodde verkligen de kastat sakerna när jag åkte därifrån! xD
Idag har jag pluggat, pluggat, pluggat och varit på bio.
Känner mig hyffsat trygg med matten. Eller jag känner att jag har tid att plugga in det jag inte kan till provet. 
Engelskan är väl OK. lite orolig över bokrecensionen vi ska göra på måndag. 
Men i morgon ska jag och mammi fortsätta. 
Matten kan jag ju plugga på egen hand. Lite svårare med engelskan.

Vi fick en impuls att gå på bio. Vi såg "Everest". En äventyrsfilm om en expedition upp på Everest. Det gick illa. Stor storm, oväder! 
Men den var grymt bra. Rekommenderar den starkt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar