tisdag 13 oktober 2015

Nedkyld

Sitter i min soffa men en jävla massa kläder på mig. Har just duschat..
 Var på ridningen idag. Fick spotty igen och det kändes bra. Han är väldigt snäll!. Chapsen och skorna känner mycket bra!

Jag är glad igen ;-). Jag fick C på bokredovisningen! yeay på det. Det gjorde mig väldigt glad. 
Kommer missa matten på fredag. Det är då jag äntligen ska göra gastroskopin. Undersökning av matstrupen och magsäcken. Det oroar mer för att de inte ska hitta nåt än att de hittar något. För då vet jag ju inte vad som är fel. För något är det, det vet jag! 
Men det blir fasta från midnatt natten innan. Har sövts väldigt väldigt många gånger så jag är lite "van". Men det är alltid läskigt och jag är alltd rädd. Jag känner mig som en liten rädd kattunge inne i salen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar