tisdag 6 oktober 2015

Hästbyte

Dagarna går.. Är lite stressad över proven som båda på samma dag! Men jag har fixat det mesta ändå! Har tänkt ställa mina frågor på matten i morgon. Sista chansen innan provet. Det är inte så mycket frågor egentligen. Känns som om jag förstår ganska bra. Kanske inte alls är så! Det får jag ju se på provet.

Idag hade jag bokredovisning!! Skitläskigt och fruktansvärt svårt. Men jag kände ändå att jag förstått det mesta i boken. Godkänt blir det nog i all fall. Men det var bara jag, personalen och läraren. Och där skulle jag sitta i typ 10 minuter och berätta om boken. (På engelska förstås)... Läskig men efter ett tag blev det ändå lite lättare.
Vi fick välja våran bästa bok. En bok om en kille med Asperger. Ska bli intressant. 

Sen idag var det äntligen!! Ridning. Det var hästbyte. Alltid lika spännande. Fick en stor ponny vid namn spotty. Han var jättetrevlig och rolig att rida. Han var väldigt snäll och det gick bra på lektionen.
Kommer dock ha ont i baken imorgon ;-) men lätt den bästa hästen hittills, har provat tre nu.
Nu börjar hösten verkligen komma. Det blåser utav helvete och det är fan inga varma vindar alltså!!
Mörkret kommer tidigare varje dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar