fredag 2 oktober 2015

Så trött

Nu är jag hos mammi. Ska spendera helgen här. 
Ska kolla på idol tillsammans. Yeay! 
Blev dock lite ledsen att Lina åkte ut förra veckan. Vill verkligen inte att Amanda ska gå vidare. Mer eller mindre avskyr henne. Gillar inte hennes attityd. 

Var tvungen att beställa lite saker till tassimon innan. Min "rengöringsbricka" var spårlöst försvunnen och ett nytt filter... Men vad gör man inte för en oreodryck på morgonen. 

Läget är väl sisådär just nu. Har mått halvkasst nu i några dagar. Men så är det. Är så trött på lektionerna. Sitter och kollar klockan hela tiden i väntan på att lektionen ska ta slut. Det är mycket "skönare" att sitta hemma och plugga i lugn och ro. 
Men det betyder så mycket...! 
Har hittills presterat mycket bättre än jag kunde förvänta mig! Är faktiskt lite stolt. Är ju inga toppbetyg direkt. Men jag trodde ju inte att jag skulle klara av att ens få godkänt! 

Är bara trött.... 

Jag orkar nästan inte ta mig upp i tid till skolan så jag vill sänka min sömnmedicin lite. Har två propavan nu. Tror det blir bättre med en faktiskt. Sätter jag mig framför tvn på morgonen är risken att jag somnar ganska stor. Måste verklugen komma ihåg att sätta klockan i förebyggande syfte annan försovit jag mig.

Är underbart att vara med Ebbisen nu. Min lilla prinsessa. 
Helgen kommer bestå av plugg. Två prov på samma dag nästa veckan. Än så länge är jag inte så jättestressad faktiskt (än).

Var på netto innan. Jag hittade två små julmust light! Var är oddsen för det så här i oktober! yum yum. 
Min fina, underbara lilla älskling ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar