söndag 25 oktober 2015

Ljus

Nu är det vintertid igen! Tiden går så fruktansvärt snabbt. Två månader kvar till jul! Oj oj oj vad jag längtar. Älskar julen!!
Igår var vi upp till Göteborg och hjälpte min syster att flytta till sin nya lägenhet! jag hade sovit hos pappi fre-lör. Så vi åkte upp på lördag morgon. Mammi var redan där. Själv hjälpte jag inte till så mycket, satt i hennes otroligt ubersköna stol. 
Efter några timmar begav sig jag, pappi och syster till Ikea. Köpte lite mysigt. Typ ljus och handdukar bland annat. Lite bakprylar också. 
Och jag hittade aventsljus också. Fyra stora blockljus och ett långt fat att ställa dem på.

Idag blir det en jävla massa plugg! i veckan har jag ett prov och en uppsats. Matteprovet har jag sån sjuk ångest över. Jag hänger inte med i kapitlet vi är i, fattar ingenting! Har ingen aning över hur jag ens ska klara att få godkänt....  Sen har jag även två engelska texter med glosor som ska läras in...!
Hatar denna jävla skolan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar