lördag 10 oktober 2015

Utflykt

Ligger i soffan med nya chaps och nya ridskor på mig. Ska gå in dem tänkte jag. Jag och mammi åkte till Halmstad idag. För jag ville/behövde åka till hööks, hästaffärer alltså.
Köpte chaps, ridskor, strumpor och koppel till ebbisen, ett chockrosa. 
Mina ridskor är lite grova tyckte jag så jag köpte några som var lite "lättare". De var inte så dyra, 400kr.
Tyvärr sitter inte chapsen bra. Så jävla typiskt. Men de känns för långa. Så det får bli en sväng till hööks igen i morgon. ;-)... Yeay.... :-( de kändes ju bra i affären. Mn vad ska man göra?!

Jag sov hos mammi igår till idag, vi kollade såklart på idol! Dock åkte fel person ut igen!! Att det aldrig blir som jag blir.. ;-).
Så ikväll ska jag bara ligga och glo på tv hela jävla kvällen! Haha så skönt, inget plugg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar