tisdag 6 oktober 2009

FEL!?

Alltså, jag börjar seriöst fundera på om det är något fel !? Varför går allt så bra!? Varför går så himla mycket framåt?! Är det något fel?! Man börjar ju undra när fan allt börjar bli bra, när jag klarar 85 dagar, som visserligen inte varit helt enkla, utan att skära mig!! Jag är på väg hem, allt blir bättre när jag är på väg bort från beh.hemmet! Allt är på väg att klaras upp känns det som,.... eller inte allt, Men JÄVLIGT mycket. Det går liksom bättre just nu än vad det gjort på mycket mycket länge! Det kommer komma ett bakslag. Det vet jag att det kommer, i någon form. Jag är inte säker på att det blir i form av en skärskada, men visst kommer det komma ett bakslag. Men jag går inte och väntar på det....Men det känns som om eftersom allt går så jävla bra måste det vara något fel?!!??! Eller kan det gå så här fucking jävla bra och ändå vara rätt?!



SNART KOMMER JAG TA HEM DIG ÄLSKADE PIPEN!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar