torsdag 8 oktober 2009

Vill inte åka tillbaka

Nu har jag och pappa varit hos farmor och farfar. Ebba bor typ där när jag inte är hemma hos mamma, så vi åkte dit och jag trimmade henne. Det hade faktiskt blivit lite lite bättre på tassarna. Men hon äter väldigt dåligt, hon hoppas fortfarnade på att vi ska "tappa" saker när vi äter och lagar mat. Men hon börjar väl äta när hon blir ordentligt hungrig antar jag. Kl. 17 ska jag åka tillbaka till avdelningen, ikväll tror jag vi skulle göra gipsmasker där. Kul ^_^ faktiskt.. Usch, ordet gips ger mig rysningar, ett tag var jag gipsad från fingertopparna till armhålorna på båda armarna samtidigt xD Nu i efterhand kan jag väl skratta lite åt det.. Eller inte!?..Det måste sett förjävla kul ut iaf.... Men då var det fruktansvärt.

Imorgon kommer min kp Sa från kulan överdagen och på fredag åker jag hem igen. Men tyvärr är det ingen ridning på lördag. Inställt pga teori som är på ett annat datum. Den terorin som jag ville gått på är samma datum som jag och pappa är i gbg och lyssnar på Sofia Åkerman :D den 14/10. Det ska bli jättekul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar