fredag 23 oktober 2009

nu är det över..

Igår var jag på kulan och packade ner mitt rum! Det var jätteskönt! Jag och pappa åkte på förmiddagen till skövde med tåg. När vi kom fram var det La som hämtade oss, som sisst.. Detta kanske var sista gången jag träffade henne... Det känns konstigt.... När vi ätit på kulan begravde vi Pipen, han hade legat i frysen. Jag öppnade faktiskt lådan och tittade på honom. Men han såg ut att ha somnat in fridfullt! Vi begravde honom i en glänta mellan tre björkar i en av hagarna som ligger bredvid det stora bodstadshuset.... Det var hemskt, men jag är otroligt glad att jag fisk begrava honom själv! Sen åkta vi och köpta flyttkartonger. Sen började vi packa! Vi packade ihop hela rummet faktiskt! wiie! Nu ska bara mamma flytta ut från rummet hemma som ska bli mitt, sen kan kulan köra hem mina möbler och prylar till varberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar