tisdag 27 oktober 2009

Lyckat möte med boendestöd




Iförmiddags vad jag och två personal från avdelningen på ett möte med mitt framtida boendestöd! Det var min LSShandläggare och två stycken boendestödjare. De verkade jättetrevliga! Vi pratade en lång stund och jag fick berätta mina intressen och så. Sen började vi prata om den dagliga verksamheten.


Jag kommer va skitnervös när jag ska träffa de ensam på onsdag, jag hoppas det går någon passande buss in. Så jag kan åka buss själv. Det har jag inte gjort på evigheter!
Innan middagen var jag på ÖoB och jag köpte ett par nya ridbyxor. Det är inget fel på mina gamla men det är alltid kul att kunna variera sig lite. Dessa är grå, vit och svartrutiga. Mycket billiga, mycket fina.
Idag har dagen varit riktigt bra, med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar