fredag 26 februari 2010

Det är så svårt

Fan alltså! Jag kommer inte klara det här! Jag kommer antagligen lägga in mig på PIVA. Frivilligt! I eftermiddag kanske.... Jag tror inte jag kan låta bli att skada mig fram till sälen, och jag vill ju så gärna följa med! Mamma ska nog prata med dem i eftermiddag efter jobbet tror jag. Jag har inte velat vara inlagd på hur jävla länge som helst, men nu tror jag kanske att det är nödvändigt om det ska bli någon sälenresa för mig.

Jag vill nog läggas in med jag vill inte lämna britta och alma!!!! De behöver mig ju! :(:(
Jag får se, jag får väl ta en dag i taget. Och känner jag att det börjar bli alldeles för svårt så får jag väl åka till PIVA då. Fast det är en stor chansning! För då kan jag ju lika gärna gå och skära mig. ifall det lbi för svårt! Det bästa kanske är att åka dig idag?? gud jag vet ingenting...

Jag har klarat mig idag utan en skada! Jag har varit på VPM idag och hämtat medicin med La, sen var jag på Kreativa. Efter det träffade jag en vän som jag inte träffat på evigheter! Gud vad jag saknat henne. Hon är en väldigt nära vän och jag saknar och älskar henne väldigt mycket! Önskar att jag kunde träffa henne oftare men vi bor inte i samma stad längre :(

Jag har redan tagit min medicin, jag vill bara somna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar