torsdag 25 februari 2010

förvirrad

Jag är lite smått förvirrad.... Igår innan jag skrevs ut vad jag tvungen att vägas, visst. Annars skulle de inte skrivit ut mig.. Jag blev förvånad, jag hade ju lyckats få med mig min våg in dit så jag hade ju vägt mig där inne. Deras våg visade helt andra siffror än min.. Min visade ett-två kilo mer, vilken ska jag lita på? Jag blir förvirrad... Men jag har ju kunnat lita på min våg innen, så varför inte nu? ajg tror att deras visar för lite!
Jag har ett annat problem... Jag behöver ringa ett samtal. Jag har försökt flera gånger men jag klarar liksom inte att ringa.. Jag har pratat med personen tusen gånger men det är oftast inte jag som ringer upp. Och jag måste ringa upp! Så jag ska samla mod och ringa! IDAG JULIA!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar