onsdag 17 februari 2010

Idag var jag busig, men jag gjorde inget direkt dumt ^.^

Det är bestämt nu att jag får gå ut, med boendestöd, personal och mina föräldrar. Jag och mina typ kp här gjorde upp ett veckochema. Jag får göra tusen gånger mer saker än de andra tack vare mina boendestödjare!
Men när mamma kom sen på kvällen sa vi att vi skulle uträtta lite ärenden, ta en biltur och handla lite. Men vi åkte hem i smyg, bara en liten liten stund! Åh, det var så skönt! Jag gjorde lite oboy och åt tacoskal. Men jag saknar hemma nu väldigt mycket :( När vi kom tillbaka sa vi att jag köpte mig ett trekantsbröd och en sojaoboyfestis och åt i bilen.För idag har de tjatat ganska mycket över att jag inte äter. Sagt att jag borde äta och sånt. Men mamma pratade lite med dem, hon förklaradeatt de inte behöver bry sig så länge jag är pigg. Jag brukar ju göra så här och hon och pappa är aldrig oroliga. Och de har ju vägningarna så de ser ju om jag skulle gå ner för mycket. Men så länge jag är pigg så behöver de ju inte oroa sig! Och om de inte vet hur de ska göra i denna situation kan de ju ringa bup (de gör de ibland när de har frågor om mig) så kan bup förklara, för där lät de mig också hålla på såhär. De hade ju koll på mig, ingen tjatade på mig så länge jag höll vikten och mådde bra. Jag orkar inte med tjat!!!

Dagens posetiva:
Jag fick komma hem, även om det bara var en pyttestund så var det underbart att komma hem!! Jag kommer kanske få perm efter ridnignen på lördag ca 11-14. Hoppas på det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar